|
პროექტის სახელწოდება
|
,,ხელოვნებაა თავად უკვდავება ''...
|
|
პროექტის მთავარი
იდეა (თემა)
|
მოსწავლეებში შემოქმედებითი
აღქმა
მხატვრული
და
მუსიკალური
მიმართულებით
|
|
პროექტის აქტუალობა
|
მხატვრული
ნამუშევრების
პოპულარიზაცია,კრიტიკული
აზროვნების
განვითარება,შემოქმედებითი
და
თანამშრომლობითი
უნარების
განვითარება
|
|
პროექტის მიზნები
|
მოსწავლეებში მხატვრული
გემოვნების
დახვეწა;
ღრმად გაეცნონ ქართული სატრფიალო პოეზიის ხიბლს,გამოუმუშავდეთ კვლევისა და ძიების უნარი
|
|
მონაწილეთა ასაკი
|
VII-IXკლასი
|
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
24.09-26.10
|
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება
შეიქმნას
|
სასკოლო
ცხოვრება
გახდება
საინტერესო
და
მრავალფეროვანი;
მოსწავლეებში
განვითარდება
ხელოვნებისადმი
შემოქმედებითი
უნარი.
|
|
პროექტებისათვის საჭირო
ძირითადი რესურსები
|
მუსიკალური
ცენტრი,
ფოტო
აპარატი,
ფერადი
ფურცლები,
თაბახები,
ფორმატის
ქაღალდი,
მარკერები,
სახელმძღვანელო,ქართული
სატრფიალო
პოეზია,
|
|
პროექტის მსვლელობა
|
I-მოსამზადებელი
ეტაპი
მოსწავლეები
იყოფიან 3ჯგუფად,თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება:1ჯგუფი-ბიბლიოთეკაში და
ასევე ინტერნეტიდან მოიძიონ ქართული სატრფიალო პოეზიის შედევრები და
შეძლონ მათი წარმოშობის დადგენა ამა თუ იმ კუთხის მიხედვით 2
ჯგუფი-მოიძიონ ხალხურ ლექსებზე შექმნილი სიმღერები,საქართველოს სხვადასხვა
კუთხისათვის დამახასიათებელი 3ჯგუფი-ქართული პოეზიის ნიმუშებში მოიძიონ
-რომელი მხატვრული ხერხებითაა რეალიზებული მთავარი სათქმელიის
ბიბლიოთეკაში, ბიბლიოთეკარის დახმარებით თემასთან დაკავშირებული ლექსების
შერჩევა;
2აქტივ.მოძიებული
ინფორმაციის
ორგანიზება
დაწარმოდგენა
მუსიკალური
ნომრების
პრეზენტირება
,თავად
მოსწავლეების
შესრულებით
სხვადასხვა კუთხისთვის დამახასიათებელი ხალხური ლექსების მხატვრულად
წარმოდგენა,ცალკეული ეპიზოდების იმპროვიზაცია-ინსცენირება.
3აქტ.-მხატვრული საშუალებების პრეზენტირება,ნიმუშების
კლასიფიკაცია,მსგავსება-განსხვავების გამოვლენა
4აქტ.-პროექტის
ჩატარება;
5აქტ-პროექტის
შეფასება
|
|
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო გეგმასთან
კავშირი
|
ქართული
ენა
და
ლიტერატურა,
მუსიკა.
|
|
პროექტის ხელმძღვანელი
(მასწავლებელი)
|
აზა
რუხაია
|
|
ხელმძღვანლის ელ.
ფოსტა
|
aza10ruxaia@gmail.com
|
პროექტი
Subscribe to:
Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment